به من از ساعت ده شروع کردن یه قرص دادن که دردم شروع شه دردش در حد درد پریود بود. ساعت ۳:۳۰ بهم سرم زدن و آمپول فشار ۴:۳۰ ۴ سانت بودم اپیدورال گرفتم ساعت ۶ عصر دخترم به دنیا اومد
ولی ای من زور ناخوش بو قلبی مندالکم ضعیف بو افتی هبو بخوم اکسیژنم په وه بو سخت بو
منیش اوا زایمانم کرد اول سرمیان له وصل کردم درزان ته کرد دوایه هیچ خبر نبو دیسان یکی دی بازم ژانم نبو دوایه حبیکیان له بن زمانی هاویشتم برک ژانم هاتنه بلام هنده نبو دوایه شیافیان له دام اوجار ژانه اصلیکه دستیان په کرد ساعت 8 بیانی چوم بستریان کردم ساعت 8 و نیوی شوه نجاتیم بو
به من صبحش آمپول فشار رو زد به سرم.بعد تا ظهر دهانه رحمم بازنشد دومین آمپول فشار رو زد به سروم.بعد دوساعت استراحت داد.دو بارم زیر زبانی گذاشت.دهانه رحمم باز شد ۵ونیم ساعته زاییدم
سه روز بهت آمپول فشار میزنن با سرم تا عادت کنی روز سوم زایمانت میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.