۴ پاسخ

من اره نزدیک یک ماه پریود بودم قبل از بارداریم رفتم دکتر متوجه شدم آندومتریوز دارم

وره یبار نزدیک ده روز پریود شدم چیزی هم نخوردم دیگه همون یبار بود

اره رفتم دکتر یک بسته ال دی داد گفت کامل بخور،خوردم خدا رو شکر خوب شدم

اره نزدیک بیست روزپریودبودم البته بارداربودم نمدونستم لکه بینی شدم بعدش سقط شده بوده

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی