من اره نزدیک یک ماه پریود بودم قبل از بارداریم رفتم دکتر متوجه شدم آندومتریوز دارم
وره یبار نزدیک ده روز پریود شدم چیزی هم نخوردم دیگه همون یبار بود
اره رفتم دکتر یک بسته ال دی داد گفت کامل بخور،خوردم خدا رو شکر خوب شدم
اره نزدیک بیست روزپریودبودم البته بارداربودم نمدونستم لکه بینی شدم بعدش سقط شده بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.