۶ پاسخ

مثل من

ای بابا عزیزم

من مث تو مادرو پدرم تواوج جوونیم فوت کردن واقعا خیلی تنهام هیچ کس مادر نمیشه ک واقعا از ته دل بخوادت از وقتی مامانم رفت انگاری اویزونم کردن از یجا خیلی خیلی بدبختیم ماها ک مامان نداریم😔

بی کسی زمانی سخته که که کس داشته باشی ولی بیکس باشی

عزیز دلم:)

آی گفتی . منکه میگم از من بیکسو کارتر تو دنیا وجود نداره.
حتی شوهرم هم طعنشو بهم زد بهم گفت تو یه آدم بیکسو کاری

سوال های مرتبط