مثل من
ای بابا عزیزم
من مث تو مادرو پدرم تواوج جوونیم فوت کردن واقعا خیلی تنهام هیچ کس مادر نمیشه ک واقعا از ته دل بخوادت از وقتی مامانم رفت انگاری اویزونم کردن از یجا خیلی خیلی بدبختیم ماها ک مامان نداریم😔
بی کسی زمانی سخته که که کس داشته باشی ولی بیکس باشی
عزیز دلم:)
آی گفتی . منکه میگم از من بیکسو کارتر تو دنیا وجود نداره.
حتی شوهرم هم طعنشو بهم زد بهم گفت تو یه آدم بیکسو کاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.