طبیعیه عزیزم،قدیمیا زیادی خرافاتی هستن و گوز و به شقیقه ربط میدن
منم همینطوری ام تا شروع میکنم ب شیر دادن هرکی از کنارم رد شه میگم اب بیار برام😂😂ولی دهن ما ک مستقیم وصل نیست به ممه هامون که😂😂😂که سریع اب باشه شیر
چایی بخور بزار برطرف بشه با اب برطرف نمیشه منم اینجوری بودم فقط چایی یه فلاسک پر کن بزا کنارت دک به دقیقه بخور
منم همینطورم اولین مک رومیزنه من تشنم میشه. قدیمیا میگن شیرت آب میشه بعضیام میگن بچه تشنست که اینطور میشه ولی کلا چیز مهمی نیست اب زیاد بخور
دقيقاً منم همينطورم 😂تا شير ميدم انگاري كه چند روزه دارم تشنگي ميكشم،هركي كنارم باشه بش ميگم آب برام بيار دارم هلاك ميشم😅
هرقدر در توانتونه بدین
دقیقا اصلا یک لیوان اب حس میکنم به معدم نمیرسه
من که اب میخوردم اوایل شیر دهی تا سینمومیذاشتم دهن بچه خودم انگار دوروز بود اب. نخورده بودم تا شیر دهیم تموم میشد سریع دوسه تا لیوان اب میخوردم
قبل شیر دادنم یادم میرفت اب بخورم
وای منم دقیقا مثل شمام
بله طبیعیه
مایعات زیاد بخور
نه بابا چرته ها
آره منم تشنه میشم فقط در حین اینکه داری شیر میدی آب نخور بچت دل درد میگیره
وای منم اینجوری ام
خب تو شیر باید آب باشه تشنه ای بدنت نیاز داره بخور ولش کن مارشوهرو
آره منم
بله منم همینم
من همیشههههههههه آب میخورم موقع شیردادن
شیرمم خوبه آبم توش نیس😂
اره دقیقااااا
منم همینجورم. آبم میخورم هیچ اشکالی هم نداره
بخور آب بدنت کم شده
منم همینطوری هستم از روز اول ب محض شیر دادن توشه میشم
آره دقیقا منم همینطورم،ولی آب میخورم
منم همینم آره بخور من گ میخورم نخورم حالم بد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.