بچه من شیر خشک می خوره باید آب بدم تشنگی رفع نمیشه با شیر خشک
الکی میگن من خیلییییییی رفرنس های داخلی و خارجی رو خوندم جایی نکفته اب ندین
گناه دارن طفلیا تشنن من از ۴۰ روزگی اب میخواست دادم
من بچه م شیر خشکی دکتر گفت اب بهش بدم
والا دکتر دختر من دیشب گف اگه زیاد شبر نمیخوره بخاطر ادرارش آب قند کم شیرین بده بهش
متخصص دکتر نوزاد گفت بعضی موقع ها آب جوشیده و نبات درست کن بده بچت بعضی از گریه ها بخاطر تشنگی هست
نه دیگه اینقد حساس نباش دوقطره اب به کجاش میرسه
من به بچم اب میدم کی گفت خواهر خشک شه وشن ماسنه کا😂
آب نجوشیدهنباید اصلا بخوره
من با آبجوش میشورمبعد انقد تکون میدمتا ابش خشک بشه اگ همون لحظه بخادبخوره
من از دوماهگی ب هاکان اب میدم. تازه از غذاهاهم طعم میدم دهنش😂
بابا بیخیال شید اگه اب مضر بود و خیلی خطرناک ک شیر خشک با اب درست نمیشد بعضی بچه ها از بدو تولد شیر خشک میخورن همون اب دای چیزیشونم نمیشه من ب دخترم اب جوش ولرم میدم دلدرد شدنی
اگه ضرر داشت شیر خشک با اب درست نمیشد
حالا با یه قطره هیچی نمیشه درگیری ذهنی درست نکن برامون 🗿😂
یعنی خشک میکنید پستونک بعد میدید ب نی نی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.