من اب قند میدم بهش بعضی وقتا
کدوم اسکلی داده ب بچه کی ؟
نه چرا آب بدیم خود شیر اولش آبه
آب جوشیده شده همراه نبات واس رفع دل درد هم خوبه
من دادم اب جوشیده سرد شده
دکتر دختر من گفت میتونی بدی در روز چندبار اندازه دو یا ۳ قطره چکان
من پسرم iugrبود با وزن کم بدنیا اومد دکترش هم بخاطر وزنش هم بخاطر زردیش گفت هر سه ساعت سه قاشق چای خوری آب جوشیده ی ولرم بده.از ۴ روزگی تا ۲۱ روزگی بهش دادم بعد گفت دیگه لازم نیس بدی.هم خوب وزن گرفت خداروشکر هم زردیش خیلی اومد پایین.طی این مدتی ک آب میدادم هم چندبار دیگه بردم پیشش، همش خودش میگفت ب آب دادن ادامه بده باز مثلا چنروز دیگه بیار ببینم پیشرفتش چجوری بوده(تحت نظر بود)
من دادم مزشو دوس نداش😐
نباید بهش اب بدی به بچه شیر خشکی بعد چهار ماه وبچەهای دیگه بعد به غذا خوردن
متخصص کودکان به من گفت بعد هر قطره یا شربتی که میدی به نینی 1 یا 2 سی سی آب بهش بده
اره مشکلی نداره، مگه چقد میده آدم، یه قطره چکون که چیزی نمیشه
البته منکه ندادم هنوز، ولی با شیرخشک میدم دیگه
دکتر ب من گفت هیچ چیزی غیر از شیر مادر نباید بخوره تا شیش ماهگی چون ب من گفته بودن نبات داغ بده برای دلدردش پرسیدم ازش
اره
نه خوب نیست
منم میدم
من که ندادم میشه داد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.