۳ پاسخ

من شدم

قشنگم پسرمنم سینه چپمو نمیگرفت
الانم به بزرگی راست نیست و شیرش کمتره کلا
تو خواب میذاشتم دهنش دیگه الان خوش اخلاق باشه چپو هم میخوره
شماهم تلاشتو بکن ناامید نشو

من یه سینه شدم عزیزم البته من شیرخشکم میدم

سوال های مرتبط