خانما لک قهوه ایی همراه با درد خطرناکه؟

۸ پاسخ

منم دقیقا بعد سنو تشکیل قلب لکه بینی داشتم ک دکتر شیاف پرژسترون نوشت برام روزی یدونه میزاشتم قطع شد ولی چون باز اکه بینی افتادم استراحت مطلق شدم تا ۵ ماهگیم

لک قهوه ای میشه گاهی. حتما شیاف بذار. منم هفته ۱۳ لک بینی داشتم ولی درد نه

دکتر برو. عزیزم

هوووم

استرس به خودت وارد نکن فقط برو‌دکتر
سونو برا تشکیل قلب رفتی؟

سلام عزیزم من لکه بینی داشتم برای هرکی یه جوره برو دکتر پیش مامات حتما شیاف پروژسترون بهت میده استفاده کنی

خطرناک نه ولی برو دکتر بهت شیاف استراحت یدع

شیاف استفاده کن استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری