منم دقیقا بعد سنو تشکیل قلب لکه بینی داشتم ک دکتر شیاف پرژسترون نوشت برام روزی یدونه میزاشتم قطع شد ولی چون باز اکه بینی افتادم استراحت مطلق شدم تا ۵ ماهگیم
لک قهوه ای میشه گاهی. حتما شیاف بذار. منم هفته ۱۳ لک بینی داشتم ولی درد نه
دکتر برو. عزیزم
هوووم
استرس به خودت وارد نکن فقط برودکتر
سونو برا تشکیل قلب رفتی؟
سلام عزیزم من لکه بینی داشتم برای هرکی یه جوره برو دکتر پیش مامات حتما شیاف پروژسترون بهت میده استفاده کنی
خطرناک نه ولی برو دکتر بهت شیاف استراحت یدع
شیاف استفاده کن استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.