۴ پاسخ

اره من الان دوهفتست سرش داغ میشه و گریه میکنه و کلافست بخاطر دندوناشه من یکم استا میدم خوبه تو هم بده

تا کی اینجوریه

بخاطر لثه هاش براش ژل لثه استفاده کن یا لثه گیر البته ژل لثه بهتره چون بی حسش میکنه گاهی لثه گیر فشار میار به لثه هاشون

دندونه پس

سوال های مرتبط