۵ پاسخ

عالیه که😍😍

عزیزم اندازه ای نداره سنگین باشی

صبرکن هفتت بالاتر بره نینی بهت نشون میده منم مث تو بودم هفتم بالاتر رفت شکمم انگار داشت میترکید و سنگین بودم

من الانم همچین حسی دارم و حتی خیلی شکمم ندارم 🫠

اره چون ۱۳ هفته اته

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری