فاکتورای خونی که ببین کم خونی داری یا نه نمونه ادرار ببینه عفونت داری یانه قند چهار مرحله ای برات نوشت و تیروئید اگه بیمت تکمیلیه یعنی برا ازمایش چیزی پرداخت نمیکنی صبر کن اگه نه بیمت میخواد صد تومن دویس تومن کم کنه ارزششو نداره برو ازمایشتو بده
ازمایش ادرار و قند چند مرحله ایه که اون محلول رو میخورن دیگه ازمایش کم خونی و گلبول های خون ایناس. تیرویید. منم انجام دادم ولی تو ۲۵ هفته خوردی یا اوایل ۲۶ فک کنم
قند و تیرویید ایناست
ار کجا میزنی اینارو ؟سایت داره؟
اون یکی هم اینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.