۱۳ پاسخ

هویج پلو داشتم شام

آبگوشت

تاس کباب

جاتون خالی آبگوشت

سوپ جو

خونه مامان قشنگم هستیم
جاتون خالی دلمه درست کردیم

برنج وخوراک مرغ

قرمه سبزی

زرشک پلو با مرغ

نمیدونم هنوز دارم فکر میکنم یه چیزی درست کنم بتونم فردا ظهر هم ک شوهرم خونه نیست بخورم

چونکه سرما خوردم سوپ سبزی گذاشتم

دلت نخواد قورمه سبزی

تازه وقت كردم ناهار بخورم

سوال های مرتبط