سلام مامان بهترین قطره ویتامین د ۳ کدومه

۲ پاسخ

دکتر پسر منم پدیا بست ۱۰۰۰ داد یروز درمیون

بهترین رو نمیدونم
ولی من مارک پدیابست دوز ۱۰۰۰ گرفتم، خوشمزه‌است، پسرم میخوره.
بدمزه باشه نمیخوره. منم دنبال شربت امگا ۳ هستم، کسی میدونه کدوم برند خوشمزه‌است؟!!!

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۳ سالگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری