برای پسر من،واکسن ۲ماهگی عالی بود ولی ۴ماهگی بدخواب،نق نقو.....
روی رد امپولش یه قطره استامینوفن بزن
الینم روز اول اینجوری اذیت بود فرداش اوک شد
واس منم بچم ۴ ماهگی خیییلی اذیت شد دو هفته حتی بیشتر درگیر بودیم.....
دخترمنم دیروز زد خیلی اذیت شد فقط پاراکید هر4 ساعت دادم
من صبح باید بزنم خیلی میترسم
واکسن دو ماهگی پسر من که خیلی سخت گذشت امیدم به چهارماهکیشه که همه میگن راحت تره😥😥🫣🫣
پسر من از قنداق خیلی بدش میومد قنداق میکردم بدتر اذیت میشد
یکم باید حوصله کنی سخته سر ساعت پاراکید دقیقا دوبرابر وزنش بده مطمئن شو که قشنگ قورت میده نزنه بیرون از دهنش دمای بدنشم هی چک کن ایشالا زودی خوب میشی یکم بچه اون چند روز ناله میکنه تا خوب بشه
برای من دوماهگی سخت بود ۴ماهگی آسون دیگه همه کار کردی باید یکی دوروز بگذره خوب شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.