۳ پاسخ

۳ تا ۵ روزگی برای آزمایش تیروئید باید ببری
خیلی مهمه

۳تا۵روزگی‌غربالگری هست
خیلی هم مهمه نبردی پس؟
یک ماهگی هم قدووزن داره که ببینن رشدش نسبت به کزن تولد هوب بوده شیر به بونش‌میسازه یا ن

غربالگری نبردیش؟

سوال های مرتبط

مامان هامین💙وماهلین مامان هامین💙وماهلین ۱۲ ماهگی