کیا واکسن بردن
من هنوز دوماهگی نبردم ۲۸اسفند نرفتم هنوز

۵ پاسخ

من امروز بوردم زد دخترم خیلی بیقرار هست

شنیدم نباید از یک هفته بیشتر عقب بیوفته

من ۲۵ اسفند بود ۲۶ رفتم زدن

خب ببر

منم نبردم

سوال های مرتبط