سلام خانوما آزمایش NTمن نرماله؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم ازمایش انتی فقط ازمایش خونه یا ادرار هم هس؟؟؟

آره خوبه ، هیچ مشکلی نداره

اره خوبه مشکلی نیست

هم هفته منی
تاریخ زایمان منم ۲۶ ابانه
مال تو ۲۷

سوال های مرتبط

مامان چشم زمردی💚 مامان چشم زمردی💚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان متین مامان متین روزهای ابتدایی تولد
مامان خوشگل خانوم مامان خوشگل خانوم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیارا🩷🧚🏻 مامان نیارا🩷🧚🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان توت‌فرنگی 🍓 مامان توت‌فرنگی 🍓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان بدون نام مامان بدون نام هفته سی‌ودوم بارداری