۵ پاسخ

گهواره بگیر می‌خوابه

من میذارمش تو تاب تابش میدم میخوابه میرم به کارام میرسم . وگرنه جایی برم تاب نباشه همینه رو پام میخوابه بذارمش زمین بیدار میشه

بذارش تو گهواره

منم مث خودت

منم همینطور.لعنت ب کولیک ک نمیزاره بچه اروم بخابه.دیگه پاشنه هامو حس نمیکنم😩

سوال های مرتبط