۴ پاسخ

از خودم میسرایم😂
پسر نازم یکی یدونه آریای خوشگل ناز دردونه.. ‌😂😂😂

ی توپ دارم.
ی روز اقا خرگوشه.
کلاغه میگه غارغار.
ی پسر دارم و....
هرچی ت ذهنم بیاد😂😂

هرچی پیش آمد خوش آمد هیچکدوم هم باهم ربط نداره🥴😂

هیچی 🫤چون بلد نیستم😂

سوال های مرتبط