درد داره ولی کلا نیم ساعت ۴۵ دقیقه آخره بچه ک بیرون میاد میگی اخیشششش و تموم
دیگه نه درد داری نه هیچی
راه میری همه کار میتونی بکنی حتی شکمم بستم جمع شد قشنگ
اونجام بعد ۴۰ روز چنان تنگ شد ک از روز اولم تنگتر شد
دفعه اول رابطه باز خون دیدم
نمیدونم مامانا چه جوری قبول میکنن شکمم ۷ لایه پاره بشه درد اون آمپول تو نخاع تحمل میکنن
بعد از اتمام کار سردرد وحشتناک نمیتونی بچتو بغل کنی شیر بدی تا ۷ ساعت
شیر نمیاد تو سزارین
بعد اونم جای بخیه خیلی ادیت میکنه
با توجه به همه این مشکلات چه جوری مامانا بعضی ها سزارین انتخاب میکنن؟
وقتی درد داشتم حس میکردم دیگه زنده نمیمونم منتها توی دردا فوت میکردم هی تنفس وای یادآوریشم سخته ، منتها لحظه زایمان سخت نبود دهانه رحم باز شدن سخت بود ، تحمل کن که بعدش خیلی راحته سبک ترین ادم روی زمین میشی
زایمان من ۱۱ ساعت طول کشید ، ۴ ساعت آخر واقعا وحشتناک بود دردا، ولی از موقعی که دکتر گفت میتونی زور بزنی کلا ۲۰ دقیقه بعدش بچه به دنیا اومد، دردها موقع زور زدن دیگه قابل تحمل بود، تا قبلش ولی خیلی دردناک بود، رو توپ نشستن کمک کرد و اینکه شوهرم هم بود و کمرم رو ماساژ میداد، در کل راحت نبود ولی انتخابم برای این سری هم باز طبیعی هست، بعدش زود سرپا شدم
موقع دردا اصن انگار روی زمین نیستی.بقول من انگار برزخی هیچی نمیفهمی.من بشخصه ازاون ادما ازمحیط ی تصویر نامفهوم توذهنم موند
بعدزایمان انگار سبک میشی ی ادم دیگه میشی من ازذوقم همش توبخش راه میرفتم
من زایمان طبیعی دومم خیلی راحت بود در عرض ۲ ساعت زایمان کردم ولی خیلی ورزش کردم هم تو خونه هم تو بیمارستان .
فقط بگم سخته خیلی پشیمونم زایمان اولم راحت بود دومی سخت ولی اینم بگم بدن با بدن فرق داره کلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.