خاکشیر اگ داری خوبه بخوری پماد کالامین هم بزن
اب سرد دوش بگیر
سیتیریزین. لوراتادین. آنتی هیستامین .یکی از اینا اگه داری بخور فقط خواب اور
فکسوفنادین ۱۸۰ با سیتریزین
نئوتادین بخور گلم هر ۶ ساعت .بعد هفته دوم ۸ ساعتی بعد ۱۲ ساعتی بعد کمترش کن .چیزای حساسیت زا نخور مثل فلفل .بادوم زمینی .بادمجون .گردو .ادویه جات ی مدت حذف کن تا خوب بشی .الان عکس پامو میفرستم .شما هم مثل منی
امپول بزن
دکتر آمپول میده خوب میشی این فصل فصل حساسیته خاک شیر هندونه ماست خیار و اینا تا یه مدت هم گرمیجات نخور
قرص ستیریزین بخور
بتامتازون بزن
برو دکتر آمپول بزن خوب میشی
منم چن ماه پیش کل بدنم همینجوری شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.