۹ پاسخ

اگه خیلییییی شدید نیس و افتضاح گریه نمیکنه کامی کالمم خوبه
بی بی کر هم اگه شکمش کار نمیکنه
دایمیکتون حیف پیدا نمیشه منم خیلی گشتم میگن نیس دیگه

من اونموقع کولیک ایز میدادم و گریپ میکسچر خارحی

پدیا بست

اینفاکول ، گریپ میکسچر خارجی ، کولیکیز

شربت گریمیچر بده عالیه

کولیکز خیلی خوبه

من کولیف میدادم خیلی خوب بود دو شیشه اینا دادم دیگه پسرم خوب شد

من پدیا بست میدادم

گرمیچر خارجی خیلی خوبه من همه رو‌امتحان کردم فقط همین جواب بود

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻✨ مامان آریشاه👶🏻✨ ۱ سالگی