راسته میگن انومالی ۴۵ دقیقه طول میکشه؟

۱۳ پاسخ

اره برای من ۲۰ دقیقه طول کشید

اگه نینی همکاری کنه ده دقیقه

ن بابا برای من ۲ دقیقه شد

برای منم ۲۵ دقیقه طول کشید

برای من خیلی زود شد که

بستگی داره عزیز
من انومالی پیشرفته رفتم تقریبا همون ۴۵دقیقه طول کشید .معمولی فکر کنم ۱۰ دقیقه تا ۱۵ دقیقه است

بله طولانیه واسه من ۱ ساعت

باید تمام اعضای بدن بچه بررسی بشه
برای اینکه دقیق بررسی کنند زمان میبره
نهایتا نیم ساعت تا چهل دقیقه
انقدر لحظه شیرینه که زمان زود میگذره

ده دقیقه شاید به زور شد برای من

وای چقد زیاد همش اشعه است خیلی گناه دارن بچه ها که🥺

نهههههه ۱۰ دیقه کشید

برای من که ساعت ۱۰.۳۰ رفتم ۹.۳۰شب انجام شد
پشتش بود برنمیگشت

واسه من ۳۰ دیقه کشید

سوال های مرتبط

مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۹ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان کاریان و کایلی مامان کاریان و کایلی ۱ ماهگی