سلام مامانا
من این هفته ی دردایی مثل پریودی ولی خفیف تردارم عادیه؟🥺

۳ پاسخ

اره منم دارم😢

منم قشنگ ۱۸ هفته رو با درد شروع کردم همش یجام میگیره درد دارم

منم اینجوریم البته من جفتمم پایینه...

سوال های مرتبط

مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری