کسی تو تبریز نوزادشو ب دکتر رادفر برده؟ راضی هستین؟

۱ پاسخ

اخلاقش که خوب بود به نسبت دکترهای دیگه که بردم...برای چکاپ بردم که تقویتی ایموننس داد.خوبیش این بود بدون ازمایش دارو نداد

سوال های مرتبط