۴ پاسخ

من بچم فقط توی بغل متوجه میشم وزن گرفته و روی وزنه ظاهرش اصلا نشون نمیده

سیب زمینی
اگه نمیخوره با ماست بده

ژنتیک.

..............

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۶ ماهگی
مامان قلبک بور بوری مامان قلبک بور بوری ۲ سالگی