خانما دندونم خیلی درد میکنه چه مسکنی میتونم بخورم براش😢

۳ پاسخ

استامینوفن

من همیشه لیدوکائین استفاده میکنم سریع خوب میشه

میخک بزار

سوال های مرتبط