خانما سر درد دارم چه مسکنی میتونم استفاده کنم؟

۶ پاسخ

منم دارم سه روز میشه مسکن ساده خوردم بهتر شدم

استامینوفن ساده

اول فشارتو چک کن حتما. بعضی سردردای اخر بارداری ب خاطر فشار خونه

فقط استامینفن ساده
چای داغ با خرما تاثیرداره
ویکس نزن خیلی ضرر داره جذب میشه

استامینوفن

اول از ویکس استفاده کن ،ببین بهتر نمیشی؟
قرص هم نهایت استامینوفن ۳۲۵

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی