خانما برا سردرد چه مسکنی میخورید ؟

۳ پاسخ

بهداشت برامن گفت اگر سردرد گرفتی برو بیمارستان

توی هفته شما بهتره فشارت چک بشه اگه سردردت شدید و طولانیه
استامینوفن۳۲۵ میخورم من

برو دکتر سردردخوب نیست

سوال های مرتبط

مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی