برای دندون دردکه باهیچ مسکنی آروم نشده چه راهی پیشنهادمیکنین؟

۴ پاسخ

پودر میخک بمال روش سر می‌کنه ، هم رو دندون و هم لثه

میخک بکوب بریز روش

ژل میخک از داروخانه بگیر بزن یا اسپری بی حسی دندان من یک ماه هر روز چند دفعه از این دو تا مصرف میکردم واقعا تاثیر داشت اب دهنتو فقط قورت نده

میگن میخک آروم می‌کنه بعد استامینوفن ۵۰۰ با آموکسی سیلین میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان هامین و تودلی مامان هامین و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۵ ماهگی