۱۷ پاسخ

وقتی کشته مرده ی اونایی هستم که ظرف پیشنهاد دادن!انقد بدم میادا،تولد خونه که نیست برای شخص باید کادو گرفت،یه ادکلن خوب یا کیف،یا مثلا اگر اهل ماساژه گیفت کارتهای ماساژ یا مثلا گیفت کارهای پاکسازی پوست و ….

یه چیز دکوری تخته سرو شکلات خوری سینی

ی پک روتین پوست بگیر

کارت هدیه یا سکه پارسیان گرمی بخر
خودش باپولش هرانچیزی که مدنظرش هست و بهش احتیاج داره رو میخره خوشگلم

مگه برای تولد جاری هم کادو میخرن 😝

کارت هدیه با گل بهش بده

یا شال بگیر یا وسیله و دکوری خونه

یه شکلات خوری یا شیرینی خوری شیک

سکه پارسیان

تیشرت شلوار خونگی.دمپایی صندل.تابلو.

سکه پارسیان
ظرف تزئینی

کیف بخر

ظرف بخر

یه وسیله پذیرایی خونه بخری بهتره

براش روغن ریزبخر من خریدم واقعاکاربردیه
وسیله خونه خیلی خوبه
یاپولشوبده

یه وسیله برقی خونگی مثل وسیله اشپزخونه یا مثلا اتوی مو برس حرارتی کرلی شیگلم ازین چیزا

شال .ایرپاد .لوازم ارایش .

سوال های مرتبط