دکتر قلب به من گفت اگر با سه تا متیل هم اوکی نشدی باید قرص آملودیپین بخوری.شما از دکتر بپرس اگر با سه تا نمیاد پایین قرصتو عوض کن و آملودیپین بخور
من روزی دوتا میخورم عزیزم.دکترم گفت اگر فشار رفت بالای ۱۴ روزی سه تا بخورم.
ضرر فشار برای بچه و مادر خیلی بیشتر از خوردن قرصه عزیزم.خدایب نکرده بچه خفه میشه و مادر خونریزی داخلی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.