کیا اینجا روزی سه تا متیل دوپا میخورن ضرر نداره

۲ پاسخ

دکتر قلب به من گفت اگر با سه تا متیل هم اوکی نشدی باید قرص آملودیپین بخوری.شما از دکتر بپرس اگر با سه تا نمیاد پایین قرصتو عوض کن و آملودیپین بخور

من روزی دوتا میخورم عزیزم.دکترم گفت اگر فشار رفت بالای ۱۴ روزی سه تا بخورم.
ضرر فشار برای بچه و مادر خیلی بیشتر از خوردن قرصه عزیزم.خدایب نکرده بچه خفه میشه و مادر خونریزی داخلی میکنه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد