۱۴ پاسخ

خب چرا اندانسترون ناشتا نمیخوری؟معده رو کنترل میکنه راحت همه چی میخوری

منم از ۸هفته تا ۱۴هفته اینجوری بودم ۵کیلو کم کردم.بنظرم فقط صبر چاره کاره🤦🏼‍♀️😮‍💨

سیرابی بخور چندبار خوب میشی

نون خشک بخور ترد بخور همینا حالتو بهتر می‌کنه نذار معدن خالی باشه

من تواین هفته هنوزم حالت تهوع دارم😵‍💫🤦🏻‍♀️

از بس غذا نمیخورم هرشب خواب غذا میبینم

وایی منم دارم میمیرم😞😭

منم همین حالتارو داشتم بعد از 18هفته بهتر شدم

وووای
یعنی منم تا ۱۵هفته خوب نمیشم؟😭

دوتا پسر آوردم سر این سومی خیلی دارم اذیت میشم خیلی

آرزو به دلم مونده غذا با اشتیاق بخورم ولی تا میبینم میخام بیارم بالا

وایی خوب نشدی هنوز

اینقدر لاغر شدم افتضاح صورتم آب شده😭

صبررر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا هفته سی‌وهفتم بارداری