کسی هس دکتر گفته باشه بچش قلبش سوراخه؟

۶ پاسخ

علائمش چی بود

بله بچه ی منم هست..به من گفتن برو یک سالگی بیا 😔

به پسر منم گف ۶ میل ولی گف خودش وزن بگیره بسته میشه

دوستم بچش اینطور بود چندبار برد رجایی تهران .بعد ی مدت خودش بسته شد

اره پسرمنم اینجوریه ولی گفتن تا۸ماهگی سوراخش بسته میشه

گلم اول اینکه استرس نه خودت داشته باش نه به بچت بده مشکلیه که حل میشه بعضیا با دارو بغصی ها هم با عمل یکی از نزدیکای ما این مشکلو داره و قراره ۱ماه دیگه پسرشو عمل کنه الان دو ماهشه البته گفتن باید به یه وزنی برسه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۷ ماهگی