۶ پاسخ

نمیشه اصلا مخالت کرد ریسکه عزیزم😐

من مخالفم ولی متاسفانه خیلی دیر متوجه شدم.

به نظرم نه نزدنش فکر نکن همینجا خوندم یکی واکسن روتاویروس نزد بچش دچار اسهال شدید شده بود

چرا نزنی مثلا ؟

من ک زدم از اول ازین ب بعدم کامل میزنم

ما که زدیم

سوال های مرتبط