کسی اینجا هست واکسن به بچش نزده باشه اصلا

۱۸ پاسخ

من نزدم

یه سری مطالب خوندم و کلیپ دکتر خیراندیش رو دیدم تو گوگل هست بزن ببین و همینطور اینکه یه سری چیزا تو واکسن ها هست که برا بچه اصلا خوب نیست و خودش بیماری ایجاد می‌کنه.
یکم در موردش اطلاعات بگیرین بعد اگه خواستین بزنین

مدرسه ثبت نامش نمیکنن تو ایران هرمدرسه ای بخوای ببری ثبت نام کنی کارت واکسن می خوان چون اگه کسی که واکسن نزده باشه ممکنه سل وبا فلج اطفال وخیلی بیماری ها بگیره بقیه بچه هاانم میگیرن

مگ روانی هستیم نزنیم

من نبردم برا واکسن

من زدم ولی دیگه نمیزنم.
چون پرسیدم اینا ساخت ایران نیستن. وارداتین. اکثرااز هندن ولی ساختشون کشورهایی مثل آمریکا و انگلیسه خصوصا این پنموکوک که انگلیس و فرانسه و آمریکا فقط تولیدش میکنن. اونا که ضد بشریتن مطمئنا خیر مارو نمیخوان. پس اعتماد ندارم. هرموقع اومدن واکسن تولید کردن خود ایرانیها با مواد اولیه خود ایران. اون وقت میشه اعتماد کرد.

من واکسن ۶ ماهگی بچم رو نبردم هنوز الان ۷ ماه و نیمشه خیلی استرس دارم یه عده هم ک خیلی بدی گفتن از واکسن ۶ بدتر شدم چیکار کنم

عزیزم اینا رو نزنید همشون مضرن و عامل بیماری ها منم تا دوماهگی نمیدونستم مضره زدم عزیزم به حرف این گهواره ای ها گوش نده اینا صرفن چون همه میزنن بچه بینوا رو میبرن واکسن میزنن و آگاهی ندارن

پس چطوری بچتو ختنه کردی .ختنه که از واکسن بدتره .بعد هم چون واکسیناسیون نشده تو مدرسه ثبت نام نمیکنن

من فقط دوماهگی رو زدم دیگه نزدم چون عمل قلب داشت نباید میزد تا بعد همرو باهم بزنه

ب شوهرت چهار تا کلیپ در مورد عوارض واکسن نزدن نشون بده چ مشکلاتی برا بچه پیش میاد خودش قانع میشه

من هنوز دوماهگی شو نزدم

عزیزم منم شنیدم ک میگن نزنین و خیلیا رو دیدم ک نزدن هیچی هم نشده ،حتی دکترم گفته بهشون ک بچه هیچ مشکلی نداره .منم دقیق نمیدونم و گیجم ک چکار کنم

چرا نزنی بزن خب

چرا نزنی عزیزم

بله هستن زیاد دیدم اینجا

وای چرا نزنه؟؟

چرا نزنی؟؟؟

سوال های مرتبط