۵ پاسخ

من اصلا اعتقاد نداریم قدیم این همه بیماری بود سل و این چیزا که بچه ها میمردن الان چرا نیست؟
این واکسن ها برای جلوگیری از این بیماری هاست.
من همه رو برای بچه اولم زدم و برای دومی هم میزنم بدون تاخیر.
کلی فایده داره اگر نداشت انقدر توسیه و تاکید نبود روشون.
هرکسی اختیار فرزندش رو داره ولی
بنظرم این مزخرفات رو مد نکنید و با جون بچه هاتون بازی نکنید.
زدنشون بهتر از نزدنشون هست.

باید زد من تا الان دوتا داشت زدم از این به بعد هم میزنم قدیم به خاطر چی این همه بچه میمردن این واکسن ها واسه سلامته بچه هاست

عزیزم الان رایگان می‌زنن و جلوگیری می‌کنه از بیماری دور از جون دو روز دیگه اگه بیماری گرفت باید تو این مملکت دنبال دارو بگردی و خدا تومن پول بدی

بزن عزیزم ببین اگه واسه انجام کاری شک داری تحقیق کن. برو سرچ کن و امار هارو ببین ببین زیر سایه جود همین واکسنا چقدر امار مرگ و میر کودکان کم شذه

والا یه سیسمونی هست من همیشه خرید میکنم دوتا دختر داره یکی 4سالشه یکی 2سالشه میگن که هیچکدوم از واکسن ها رو نزدیم

سوال های مرتبط