۶ پاسخ

نه من هنوز دلم نمیاد سبزی فقط ریحون میخورم حبوبات هم اصلا

من دخترم اولم شیر خودمو میخورد همه چی می‌خوردم و معده بچم عادت کرده بود دلدرد. نمیشد

من کم کم به برنامم اضافه کردم ولی خیلی حبوبات رو نفخ گیری میکنم

نه اصلا من تا ۶ماهگی هیچی نمیخوردم

من ماه اول و دوم خیلی رعایت کردم ولی بعدش کم کم شروع کردم خوردم خداروشکر عادت کرده خوبه

من هروز تصمیمم میگیرم دیگ همه چی بخورم و باز دلم نمیاد
اما خب حبوبات سبزی ام باز نمیخورم

سوال های مرتبط