قنداقش کن
رقیه تو قرص تقویتی چی میخوری من فقط اهن میخورم میتونم همون کلسیم ویتامین تو بارداری میخوردم بخرم بخورم خیلی ضعیف شدم
این فرم طبیعیه پای نوزاد هستش تا دو سالگی زمان میبره که پاهاش صاف مثل پاهای ما بشه اون موقع میشه تشخیص داد که بچه پا پرانتزی داره یا نه
الان که ببری الکی از بچه عکس میگیرن اشعش هم برا بچه خوب نیس
میخای هم ببر
تا دو سالگی اصلا مشخص نیست بعدش اینو دکتر تشخیص میده نه ما
استخون اونجوری نیستا همون ماهیچه هست یکم سفت بگیر گوشتشو استخون معلوم باشه اونجوری معلوم میشه پرانتزیع یانه منم همین حس رو داشتم برا پسرم استخون رو دقت کردم دیدم نیس ماهیچه شه
پای بچه همینجوری هست چون استخوان هایش هنوز محکم نشدن
دخترمنم همینجوره درست میشن
قربون پاهای کوچولوش😍
نه عزیزم فکر نمیکنم تا زمانی که راه بره مشخص بشه الان خیلی کوچولوعه بازم برای آرامش ذهنت میتونی ببری
رو بچه عیب نذار همه اینجورن تا کوچیکن،درست میشن😐
نه عزیزم پای نوزادها همینجوریه تا ۲سالگی درست میشه نگران نباش😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.