۳ پاسخ

آدمک هم قیمتاش خوبه هم کیفیتش

فقط سرهمی صفر نگیر من گرفتم برای دخترم مای بیبی که میبندم فوری سفت میشه باید بخاطر مای بیبی پاچه هاش بلند باشن یا یه سرهمی بگیر فاق پهن باشه

سانی بی بی
ملیکا کیدز

سوال های مرتبط