کلینیک سیدی
یه دکتر مرد حوونی داره فامیلش محمدی هست. یادم نیست دقیق عضو هیئت علمیه یا دانشیار دانشگاهست
منظورم دکتر تنها نیست
اون خوبه واسه اون وقت بگیر
برو درمانگاه امام هادی من جاریم میرفت راضی بود
من ان تی رو تشکیل و قلب رفتم کلینک سیدی راضی بودم خوب بود
سونوگرافی خوب سیدی نداره
همون کلینیک سیدی دو سه بار رفتم فقط همون اوکی بوده کمابیش
داخل نشان بزن آدرس هاشون میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.