کیا مثه من عاشق شیرینین من خیلی میخورم شیرینی 😫

۴ پاسخ

👋👋من من چرا اخه انگار ویار میکنم چیزها شیرین در صورتی ک قبلا خودم همش دنبال چیزا ترش بودم

من بعدزایمان اینجور شدم میگن بخاطر شیردهیه هرچی مربا تو یخچال بود تموم کردم به هیچ چیز شیرین توخونه رحم نمیکنم🥲

مننننن
چندبار خاستم رژیم بگیرم نمیتونم خیلی چاق هستم
شیکمم اصلا جمع نشده

منننن

سوال های مرتبط