👋👋من من چرا اخه انگار ویار میکنم چیزها شیرین در صورتی ک قبلا خودم همش دنبال چیزا ترش بودم
من بعدزایمان اینجور شدم میگن بخاطر شیردهیه هرچی مربا تو یخچال بود تموم کردم به هیچ چیز شیرین توخونه رحم نمیکنم🥲
مننننن
چندبار خاستم رژیم بگیرم نمیتونم خیلی چاق هستم
شیکمم اصلا جمع نشده
منننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.