چی می پزین بچه هاتون دوست دارن و می خورن؟

۱۲ پاسخ

من اکثرا سوپ میدم وفرنی ساده یا با موز یا خرما
زرده تخم مرغ
غذای سفره نمیدم بعضی وقتا یکم بهش میچشونم فقط
براش جدا غذا درست میکنم
ریفلاکس داشت قبلا.ماست و شیر ممنوعه براش

دختر من همه چی دوسداره
ولی برنج و خرما خیلی دوسداره
برنج و مرغ
برنج و ماست
اینارو خیلی دوسداره

دختر من کوکو رو دوس داره

همه چی خداروشکر

غذاهای خودمونو دوست داره و میخوره

فقط سیب زمینی سرخ کردخ و ماکارانی شکلی اصلا غذا نمیخوره خیلی بد غذاست

حامی ابگوشت تیلیت شده ، سوپ ، خوراک لوبیا ، فرنی بادام و مویز ، نیمرو دوس داره

پلو سفید خالی ام دوست داره 😆😆😆

کوکو ..سیب زمینی ابپز که بعدش یکم تف داده شده ..ماکارانی شکلی ..

برنج و مرغ سرخ‌شده خودمون
نیمرو
لوبیاپلو با گوشت چرخی

یه فرنی امروز پختم خیلی دوس داشت مقوی هم بود تاپیک اخرم گذاشتمش.
پارسا خورشت سبزی دوس داره. دمپخت خییلی نرم شده دوس داره حالا توش برنج مرغ هویج جوپرک داشته باشه.سرلاک دوس داره.ماکارونی خیلی دوس داره.خورشت سیبزمینی بادمجون و اینا دوس داره.دمی گوجه.سوپ مرغ یا گوشت و قارچ.

تاپیک هامو ببین

سوال های مرتبط

مامان آرتا کوچولو مامان آرتا کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان هدیه ماندگار 💙 مامان هدیه ماندگار 💙 ۱ سالگی