روزی ک زایمان کردی پودر شیر افزا بگیر با یک لیوان اب هویج طبیعی قاطی کن روزی دو وعده بخور
و اینکه کاچی درست کن بخور بعد زایمان
و اینکع یادت باشه تا ۳،۴روز شیر نداشته باشی طبیعیه و آغوز میاد ازت ک خیلی کم هست اما همون نی نی رو سیر میکنه
اینم یادت باشه بزرگترین چیزی ک شیر مادر رو زیاد میکنه میک زدن نی نی با دهنش از سینه هستش
دقیقا مثل منم منم شیر خشک کمکی دادم کمکم شیر خودم کم شد تا خشک شد یعنی کلا بچه میبینه خوردن شیر خشک راحتتره دیگه نمیخوره سینه رو
خواهشا برای حرف دیگران تره هم خورد نکنید
موقع شیردهی تخمخ افتاب گردون و شاهدونه ماکارانی دلستر شیرو زیاد میکنه،، هرچی بیشتر بخوره از سینه شیرت بیشتر میشه،، عرق رازیانه هم اگر پسر نبود بخوری افزایش شیر داره
عزیزم طبیعیه ک اوایل تا ی هفته شیر کم باشه ولی بارداری دوم یکم بهتر میشه و نزدیک زایمان مایعات مثل کمپوت گلابی و چای و هندوانه اینجور چیزا بخور
بعد زایمان هم یکسره سینه رو با اب گرم ماساژ بده و بدوش ک شیرت راه بیوفته .کمپوت و مایعات هم یادت نره بعد زایمان
شبا موقع خواب شیر خرما یا شیر عسل بخور هرشب
فعلا عسل فک کنم ضرر داره فعلا شیرخرما بخور
شیر عسل بعد از ۳ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.