۴ پاسخ

این الان ارتودنسی هست
سمت راست بالا گوشه ی صفحه نوشته ارتودنسی

فکز نکنم این طرح ارتودنسی داشت باشن بادامیه معمولا

اگه رنگ پستونک تغییر نکرده نمیخاد عوض کنی که،شفاف باشه تا یکسال هم میشه

اره پسرم منم همینو گرفت بادامی بیبی لند تاحالا که عوض نکردم ولی زیاد نمیخوره باید عوض کنم ؟؟

سوال های مرتبط

مامان شیدا و صدرا مامان شیدا و صدرا ۵ ماهگی