خانما ناف بچه تون و چیزی می‌زنین؟؟؟؟

۴ پاسخ

هیچی لی مده ...فقط با وشک بی وقتی حمامی ادی جوان وشکی کرو دوروبرکی

نه چیزی نزن خودش اوک‌میشه

ن تو دفترچه بهداشت نوشته ک اصلا چیزی نزنید فقط مواظب باش کثیف نشه به لباساشم گیر نکنه خودش ده روزگی میوفته

نه اصلا چیزی نزن هیچی .خودش خشک میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان هامینم💙👶 مامان هامینم💙👶 ۱۳ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 روزهای ابتدایی تولد