مامانا ناف نی نی رو ناف بند میبندین ؟ یا الکل میزنین ؟ چیکار باید کرد

۱۰ پاسخ

ن نزن خطر ناکه بندناف. خودش میوفته

هیچی نزن خودش خشک میشه میفته

هیچکاری نمیکنم داره خشک میشع خودش

دکتر پسرم میگفت الکل سفید بزن

هیچی بهش نزن خودش میفته ناف بند هم لازم نیست

هیچ کاری نکن عزیزم،فقط مواظب باش خیس نشه خودش میفته.

هیچی و فقط تو‌پوشک‌نذارش

نه اصلا کاریش نداشته باش

هیچکاری نکن اگه هم میخوای زود بیافته حمام زیاد ببر

چیزی نباید بزنی
نمیخواد ببندی
خودش خشک میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۳ ماهگی
مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد