مامانا بند ناف نی نی هاتونو چیکار کردین؟ میشه بگین منم بدونم 😍😘😘

۵ پاسخ

منکه هم برا دختر اولم هم این خانوم خوشگله
گذاشتم تو پاکت با برگه سونوش بیبی چک دوتاشون یادگاری 🥹🥲دلم نمیاد ک بندازم

یه آلبوم از بدو تولدش دارم چسبوندم توی اون با دستبند و سونو

من وسایل پسربزرگم دارم مال اینم برمیدارم بعدا قابی چیزی براشون درست میکنم 🥹❤️🌹

جمع کزدم

انداختم دور

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۳ ماهگی
مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی