خانما اگ ناف بچه تو ۳روزگی بیفته چیزی نمیشه؟

۶ پاسخ

شما زایمان کردی بسلامتی؟

برا پسر من ۳روزگی افتاد مشکلیم نداشت
تا ده روزیم هر از گاهی یکم خون ابه امد ول شد
اتفاقا هرچه زودتر بیفته ادم راحت تره

هرچی زودتر بهتر

نه بابا چیزی نمیشه اتفاقن هرچی زوتر بیفته بچه راهتر میشه

داره شل میشع

نههه چی میشه ولی فکر نکنم به همین زودی بیوفته

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان دلی‌خانم🍼 مامان دلی‌خانم🍼 روزهای ابتدایی تولد