درد این امپول لعنتی سزارین کی خوب میشه؟

۶ پاسخ

وای خداراشکر من نذاشتم بی حسی ازکمر
هرچی دکتر بی هوشی گفت بی حسی گفتم نه بی هوشی کامل

وای من بعضی اوقات حس میکنم کمرم داره نصف میشه🥺

کمرو میگی؟

بی حسی؟؟؟

چه امپولی؟؟؟

برا منم خیلی درد میکنه نمیتونم اصلا بشینم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۷ ماهگی
مامان جوجه کوشولو🐣 مامان جوجه کوشولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی